سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد. 
کد خبر: ۱۴۴۰۵۷۶

 

به گزارش جام جم آنلاین ، سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.

 

علی‌اصغر ایزدی  مسؤول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این رزمایش، گفت: در ادامه خدمت‌رسانی به عشایر استان به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف (ع) با همکاری دستگاه‌های مختلف با رویکرد‌های فرهنگی، خدمت مومنانه و محرومیت‌زدائی، خدمات دامپزشکی، مشاوره و آموزش و کار‌آفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

 

وی افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌هایی از جمله غبار‌روبی گلزار شهدای لندی با حضور اعضای گروه‌های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت پنج خانواده شهید، اجرای نماز جماعت، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز و لوازم التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهره و دیدار با خانواده‌های دارای معلول و صعب‌العلاج  برگزار شد.

 

ایزدی ادامه داد: توزیع ۱۷۰ کیسه آرد، ۱۷۰ کیسه سیب‌زمینی، ۱۷۰ کیسه شکر سه کیلویی، ۱۷۰ بسته پرتقال ۵ کیلویی، ۵۰۰ پرس غذای گرم، ۵۰۰ بسته کامل لباس در اندازه‌های مختلف و اهدای یک دستگاه بخاری و یک ویترین به آخرین فردی که در روستا ازدواج کرده بود از جمله اقدامات مومنانه در این رزمایش بود.

 

وی اضافه کرد: در بخش دامپزشکی تزریق واکسن و تجویز دارو و سم‌پاشی محل‌های نگهداری دام و طیور انجام شد.

 

 مسؤول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره و ترویج کشاورزی و کار‌آفرینی نیز کلاس زنبورداری و کاشت گیاهان دارویی برای اهالی روستا برگزار و همچنین شناسایی و هماهنگی یک محیط مناسب جهت باغداری و کار‌آفرینی انجام شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها